• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
سرویس تویوتا و موضوعات دیگر را در این مطلب مرور می كنیم|تویوتا الهی

سرویس تویوتا و موضوعات دیگر را در این مطلب مرور می كنیم|تویوتا الهی



سرویس دوره ای تویوتا می تواند منجر به اطمینان از عملكرد بهینه آن شود. این به معنای مصرف سوخت بهینه و ایمنی بالاتر خودروی شماست. سرویس خودرو، همچنین می تواند احتمال بروز خرابی در آینده را نیز كاهش دهد

سرویس تویوتا و قیمت محصولات تویوتا - صاحب شركت تویوتا در ایران - سایت شركت تویوتا ژاپن - سرویس دوره ای تویوتا - ایرتویا - تویوتا كمری - سرویس دوره ای تویوتا راو4 - تویوتا قدیمی را در این مطلب مرور می كنیم|تویوتا الهی: در این مقاله در مورد موضوعات سرویس تویوتا و قیمت محصولات تویوتا - صاحب شركت تویوتا در ایران - سایت شركت تویوتا ژاپن - سرویس دوره ای تویوتا - ایرتویا - تویوتا كمری - سرویس دوره ای تویوتا راو4 - تویوتا قدیمی كه در گوگل توسط مشتریان جستجو می شود توضیحاتی ارائه میگردد.

سرویس تویوتا - قبل پرداختن به سرویس تویوتا با افتخار اعلام می نماییم كه كلیه خدمات و سرویس ها با بالاترین سطح كیفی و كمی و با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات در تویوتا الهی ارائه میگردد  با ما همراه باشید تا بیشتر در موردسرویس تویوتا و قیمت محصولات تویوتا - صاحب شركت تویوتا در ایران - سایت شركت تویوتا ژاپن - سرویس دوره ای تویوتا - ایرتویا - تویوتا كمری - سرویس دوره ای تویوتا راو4 - تویوتا قدیمی بدانید.


Y3OdV376PC

در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو نكات زیادی وجود دارد كه باید به تمام آن ها توجه داشت. این نكات می توانند به شما كمك كنند تا با تعدادی ابزار ساده و كمی تجربه خودروی خود را همواره در شرایط خوب نگه دارید. با رعایت این نكات می توانید خودروی خود را همواره سالم نگه دارید و از هزینه های احتمالی جلوگیری كنید. مهمترین عامل نگهداری صحیح خودرو انجام سرویس دوره ای است كه از خرابی های خودرو جلوگیری می كند. موارد زیر به سرویس دوره ای تویوتا نیاز دارند.
روغن موتور
روغن موتور اولین و مهم ترین چیزی است كه در هر سرویس باید تعویض شود. روغن هیچگاه قابل تمیزكاری نیست. روغن موتور همانطوری كه می دانید هیچگاه مصرف نمی شود، اما بر اثر استفاده و گذشت كاركرد مشخصی و یا حتی گذشتن زمان معینی، خواص خود را از دست می دهد و نیازمند تعویض است.
معیار اصلی تعویض مرتب روغن موتور، كاركرد است كه بسته به مدل خودرو، عددی بین 5000 تا 8000 كیلومتر، متغیر است. (البته استثنا هم وجود دارد.در هر صورت می توانید با پرس و جو از مقدار مشخص آن برای خودروتان آگاه شوید؛ نوع روغن هم موثر است).
فیلتر روغن
طبق توصیه اكثر شركت های خودروسازی، در هر دوبار تعویض روغن موتور خودرو، باید یك بار فیلتر روغن هم تعویض شود. یعنی به صورت یك درمیان كه روغن تعویض می شود، فیلتر آن هم تعویض شود. این كار می تواند منجر به افزایش شتاب خودرو و كاهش مصرف سوخت هم شود.
فیلتر هوا
اگر عمل فیلتراسیون هوای خودرو به خوبی انجام نگیرد، سیستم سوخت رسانی خودرو منجر به نارسایی می شود. همچنین رینگ های پیستون مورد تخریب قرار می گیرند، شتب خودرو كم می شود، مصرف سوخت بالا می رو و همچنین آلاینده های خروجی از اگزوز هم بیشتر می شوند. به همین دلیل تعویض فیلتر هوای خودرو از مهمترین مراحل سرویس دوره ای خودرو محسوب می شود.
روغن ترمز
روغن ترمز هم از مهمترین قسمت های سرویس دوره ای خودرو محسوب می شود. این مایع معمولا پس از ۲سال رطوبت را به خود جذب می كند و پس از این مدت، ۳درصد این مایع آب است. این آب موجود در ترمزهای شدید به بخار تبدیل می شود و از قدرت ترمزگیری می كاهد. به همین دلیل باید پس از طی كردن حداكثر ۶۰ هزار كیلومتر، روغن ترمز را تعویض نمود. همچنین لنت های خودرو هم در زمان های معینی كه در كاتالوگ خودرو ( دفترچه راهنمای خودرو) نوشته شده است باید تعویض شود.
شمع های خودرو
شمع ها وظیفه مشتعل كردن مخلوط سوخت و هوا را در موتور به عهده دارند. نوك شمع ها باید همواره تمیز و سفید باشد و اثری از دوده و چربی در آن دیده نشود. شمع ها را باید در صورت خرابی به سرعت تعویض نمود.

نكته مهم : برای كارایی بهتر و جلوگیری از خرابی گیربكس اتوماتیك بهتر است هر ۴۰ هزار كیلومتر روغن گیربكس به طور كامل تخلیه و تعویض گردد
– در صورت نیاز مكمل مخصوص گیربكس اتوماتیك نیز تزریق شود
روغن مناسب برای موتور تویوتا روغن ۱۰W40 می باشد.
توجه داشته باشید در هر مرتبه سرویس دوره ای تویوتا ، تعویض روغن، تعویض فیلتر روغن جهت كاركرد مناسب خودروی شما الزامی است. و همین طور در صورت تعویض به موقع فیلتر ها می توانیم سهم زیادی در كاهش آلودگی شهرمان داشته باشیم.

 

سرویس تویوتا-  ما تلاش كردیم در مورد سرویس تویوتا و قیمت محصولات تویوتا - صاحب شركت تویوتا در ایران - سایت شركت تویوتا ژاپن - سرویس دوره ای تویوتا - ایرتویا - تویوتا كمری - سرویس دوره ای تویوتا راو4 - تویوتا قدیمی كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040   -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.