• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
تویوتا سوپرا فیلم سریع و خشن به مزایده گذاشته می‌شود

تویوتا سوپرا فیلم سریع و خشن به مزایده گذاشته می‌شود



شركت حراجی برت جكسون قصد دارد خودروی تویوتا سوپرا فیلم سریع و خشن را در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ ژوئن سال جاری برای فروش در لاس‌وگاس به مزایده بگذارد.

در سال ۲۰۰۱ فیلم سینمایی سریع و خشن، سبك تیونینگ آمریكایی را برای مخاطبان جهانی به نمایش گذاشت و مجموعه‌ای از فیلم‌های دنباله‌دار را راهی پرده سینما كرد كه همچنان جنون‌آمیزتر شد؛ تا جایی كه در فیلم سریع و خشن ۹ قرار است شاهد پرتاب پونتیاك فیرو (Pontiac Fiero) با پیشرانه‌ی جت به فضا باشیم. به گزارش موتوروان، اكنون فرصتی برای تصاحب خودروی ستاره‌ی فیلم اصلی یعنی تویوتا سوپرا متعلق به برایان اوكانر با بازی پل واكر فقید وجود دارد. شركت حراجی برت جكسون این خودرو را از ۱۷ تا ۱۹ ژوئن برای فروش در لاس‌وگاس به مزایده خواهد گذاشت.

تصاویر داخلی و خارجی این تویوتا سوپرا وقتی پل واكر پشت فرمان آن قرار داشت، در فیلم سریع و خشن دیده شد. ادی پل در فروشگاه «The Shark» در ال سگوندوی كالیفرنیا، این خودرو را برای فیلم ساخت. با مجموعه‌ای از تعمیرات اساسی، همان خودرو به سوپرای طلایی در «سریع و خشن ۲» تبدیل شد. پس از فیلم‌برداری آن فیلم، تویوتا سوپرا به ظاهر مشهور خود در فیلم اول بازگردانده شد.

تویوتا سوپرا با رنگ نارنجی آب‌نباتی برگرفته از لامبورگینی دیابلو و تصویری مشهور به «گلادیاتور هسته‌ای» در كناره‌های خودرو تزئین شده است. كیت بدنه شامل اسپویلر جلو، ركاب‌های Bomex، كاپوت به سبك TRD، بال عقب دوصفحه‌ای آلومینیومی APR و رینگ‌های پنج پره‌ی ۱۹ اینچی می‌شود.

برخلاف تویوتا سوپرای برایان در فیلم سریع و خشن، این خودرو كاملا دست‌نخورده است و از پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری توربوشارژ در زیر كاپوت بهره می‌برد. این خودرو دارای جعبه‌دنده چهارسرعته خودكار است؛ اما دسته‌دنده‌ی كوچك و گرد در كابین باعث می‌شود خودرو دنده‌ای به نظر برسد.

برت جكسون قیمت اولیه‌ی این خودرو را تعیین نكرده است و امكان رزرو وجود ندارد. حراج این خودرو شامل اسناد گسترده‌ای درباره‌ی خودرو و گواهی اصالت آن خواهد بود. در سال ۲۰۱۵، شركت حراجی Mecum مدل دیگری از تویوتا سوپرا متعلق به فیلم سریع و خشن را با قیمت ۱۸۵ هزار دلار به مزایده گذاشت. آن خودرو تقریباً مشابه نمونه‌ی كنونی است؛ از پیشرانه ۶ سیلندر خطی تنفس طبیعی و جعبه‌دنده پنج سرعته دستی بهره می‌برد.