• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
تویوتا فوررانر ۲۰۲۲ با تجهیزات آفرود TRD معرفی شد

تویوتا فوررانر ۲۰۲۲ با تجهیزات آفرود TRD معرفی شد



مدل ۲۰۲۲ شاسی‌بلند تویوتا فوررانر با فناوری‌های استاندارد بیشتر در داخل كابین و برخی امكانات ایمنی برای كمك به مانورپذیری بهتر، به همراه تیپ جدید TRD اسپرت معرفی شد.

تویوتا فوررانر TRD اسپرت مدل ۲۰۲۲ در ماه ژوئن رونمایی شد؛ اما این برند به‌تازگی علاوه بر معرفی سایر به‌روزرسانی‌ها برای مدل جدید، جزئیات بیشتری درباره‌ی آن منتشر كرده است. به گزارش موتوروان، بسته به تیپی كه خریدار انتخاب می‌كند، تعدادی ویژگی استاندارد جدید وجود دارد. تمام تیپ‌های تویوتا فوررانر ۲۰۲۲ علاوه بر نور پایین و چراغ مه‌شكن LED، دارای چراغ نور بالا LED به‌صورت استاندارد هستند. هر نمونه از این شاسی‌بلند دارای هشدار سرنشینان عقب است تا به رانندگان یادآوری شود قبل از خروج از خودرو، صندلی مربوط به كودك یا حیوان خانگی را در عقب بررسی كنند.

علاوه بر این، تیپ‌های SR5 پریمیوم، TRD آف‌رود پریمیوم، TRD Pro و لیمیتد با قابلیت پایش نقاط كور دید راننده و هشدار عبور از عقب همراه هستند. تیپ‌های لیمیتد و انواع مختلف تیپ TRD همچنین از صفحه‌نمایش اطلاعات چندگانه جدید بهره می‌برند. تیپ TRD Pro دارای قابلیت پایش شرایط مختلف است كه از دوربین‌های خودرو برای بررسی موانع اطراف كه ممكن است شخص نتواند پشت فرمان ببیند، استفاده می‌كند. به‌طور مشابه، مدل Limited از قابلیت پایش نمای پانوراما بهره می‌برد كه برای كمك به مانور در فضاهای تنگ طراحی شده است.