• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
نمایندگی لكسوس در شیراز با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

نمایندگی لكسوس در شیراز با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



در این مركز كلیه خدمات مربوط به تعمیرات تخصصی، خدمات مربوط به گارانتی، خرید قطعات و لوازم جانبی به همران انجام سرویس های دوره ایی بر روی مدل های تویوتا لندكروز، پرادو، آوریون، كمری، كرولا، یاریس و مدل های NX، LX، RX، GX، LS، GS انجام می شود.

نمایندگی لكسوس در شیراز با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. نمایندگی لكسوس در شیراز هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات نمایندگی لكسوس در شیراز و نمایندگی تویوتا در شیراز - نمایندگی لكسوس در ایران - نمایندگی لكسوس در مشهد - نمایندگی تویوتا مشهد - نمایندگی تویوتا جاده مخصوص - نمایندگی تویوتا در شرق تهران توضیحات ارائه خواهد شد.

نمایندگی لكسوس در شیراز با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  نمایندگی تویوتا در شیراز - نمایندگی لكسوس در ایران - نمایندگی لكسوس در مشهد - نمایندگی تویوتا مشهد - نمایندگی تویوتا جاده مخصوص - نمایندگی تویوتا در شرق تهراننیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


xDY65gdhFs 

برند لكسوس را می‌توان متعلق به یك شركت خودروسازی ژاپنی دانست كه در زمینه طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوكس تویوتا فعالیت دارد. نكته جالبی كه در رابطه با این برند وجود دارد، این است كه نام آن بر اساس كلمه انگلیسی Luxury گرفته شده و معنای آن اشرافی و لوكس است. از همین جهت خودروهایی كه از سال 1989 با این برند تولید شدند، همگی از خودروهای لوكس به حساب می‌آیند؛ اما دقت داشته باشید كه این موضوع بدان معنا نیست كه خودروهای این برند هیچ‌وقت با مشكل مواجه نمی‌شوند، بلكه برعكس شما باید هر چند وقت یكبار خودرو خود را به یك تعمیرگاه لكسوس یا نمایندگی لكسوس نشان دهید تا از سلامت و كارایی آن مطمئن شوید. كمپانی لكسوس (Lexus) در مدت زمان فعالیت خود، شعاری را انتخاب كرد تا از آن پس با شعار انتخابی شناخته شود. اولین شعار این كمپانی را می‌توان «پیگیری بی‌قیدوشرط برای رسیدن به كمال» دانست. باید متذكر شد كه همین‌طور نیز شد و برند لكسوس توانست جایگاه خوبی را برای خود به دست آورد. اگر شما در حال استفاده یكی از خودروهای لكسوس هستید، باید بدانید كه لكسوس در دسته برندهای تازه تاسیس شده به حساب می‌آید؛ اما از آنجایی كه ساخت دستگاه‌های آن طبق نظرات مهندسان ژاپنی انجام شده است و پشت آن‌ها سال‌ها تجربه تویوتا قرار دارد، توانسته موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد. برای مثال در خودروهای این برند از گیربكس 8 سرعته اتوماتیك، سیستم‌های تهویه باكیفیت و … استفاده شده است.

نمایندگی لكسوس در شیراز با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد نمایندگی لكسوس در شیراز و نمایندگی تویوتا در شیراز - نمایندگی لكسوس در ایران - نمایندگی لكسوس در مشهد - نمایندگی تویوتا مشهد - نمایندگی تویوتا جاده مخصوص - نمایندگی تویوتا در شرق تهران كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040   -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.