• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
لوازم استوك تویوتا هایلوكس با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

لوازم استوك تویوتا هایلوكس با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



در كشورهای اروپایی خودرو تقریبا بعد از ۷سال كاركردن اوراق می‌شود. پس از اوراق كردن خودرو، آن دسته از لوازمی كه سالم هستند را به صورت فابریكی به كشورهای دیگر می‌فروشند. همانطور كه در ایران شخص پس از اسقاط كردن خودروی خود می‌تواند خودرویی جدید خریداری كند و هم میزان فروش شركت‌های سازنده خودرو بالا می‌رود، در اروپا نیز این شرایط برقرار است. پس از اسقاط خودرو آن دسته از قطعاتی كه سالم هستند به صورت كامل و فابریكی فروخته می‌شود. استفاده از لوازم استوك تویوتا علاوه بر فابریك بودن، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

لوازم استوك تویوتا هایلوكس با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. لوازم استوك تویوتا هایلوكس هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات لوازم استوك تویوتا هایلوكس و لوازم استوك تویوتا كرونا - لوازم یدكی استوك تویوتا مشهد - استوك تویوتا مشهد - لوازم استوك تویوتا مشهد - قطعات+استوك+تویوتا توضیحات ارائه خواهد شد.

لوازم استوك تویوتا هایلوكس با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  لوازم استوك تویوتا كرونا - لوازم یدكی استوك تویوتا مشهد - استوك تویوتا مشهد - لوازم استوك تویوتا مشهد - قطعات+استوك+تویوتانیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


Ni3AT6r2i0

تویوتا یكی از بزرگترین سازندگان خودرو در دنیا می باشد كه تقریبا در تمامی كشورها محصولات ماشین و موتوری آن را استفاده می كنند. در ایران هم تویوتا جزو پرمصرف ترین خودروهای مورد استفاده عموم مردم و ارگان های دولتی می باشد. این سازنده از كم مصرف ترین خودرو تا ماشین های مسابقه را تولید می كند. قطعات تویوتا موردعرضه توسط گروه دبی یدك شامل قطعات یدكی فابریك، قطعات یدكی استوك اصلی و قطعات یدكی جایگزین شركتی می باشد. قطعات یدكی تویوتا شامل قطعات مصرفی موتور، قطعات سیستم برق، قطعات یدكی بدنه و زیر بند، لوازم یدكی بدنه مثل درب ها، كاپوت، صندوق عقب و چراغ های جلو و راهنمای عقب تویوتا می باشد. لوازم یدكی استوك شامل لوازم یدكی استوك بدنه، زیر و بند، سیستم برقی، موتور كامل، گیربكس و لوازم مصرفی می باشد. لوازم یدكی استوك بدنه از لحاظ رنگ شدگی و سالم بودن توسط دستگاه تست رنگ دیجیتال چك می شود تا مشتری در این مورد بسیار مهم اطمینان پیدا كند. 

موتور استوك تویوتا
موتورهای تویوتا موجود دارای وضعیت خوبی بوده و كم كار هستند و موتور به صورت كامل و بودن باز كردن لوازم آن به شما تحویل داده خواهد شد. 

لوازم یدكی استوك بدنه
لوازم استوك اصلی و رنگ فابریك تویوتا شامل درب جلو سمت راننده و شاگرد، درب های عقب سمت راننده و شاگرد، كاپوت (درب موتور)، درب صندوق عقب، سقف و ستون می باشد. توجه داشته باشید لوازم استوك از روی ماشین های تویوتا اسقاطی ژاپن و یا محلی باز می شوند و حتما با دستگاه تست رنگ دیجیتال عدم رنگ شدگی و نداشتن بتونه آن چك می شود.  

لوازم یدكی استوك موتور و موتور كامل استوك
انواع موتورهای استوك تویوتا برای تمامی مدلهای لندكروزر، راو فور (Rav4)، پرادو، هایلوكس، كمری، و كرولا قابل تهیه می باشند. و همچنین لوازم یدكی استوك موتور شامل سرسیلندر، میل لنگ، میل بادامك (میل سوپاپ) و بدنه سیلندر قابل تهیه هستند.

لوازم استوك تویوتا هایلوكس با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد لوازم استوك تویوتا هایلوكس و لوازم استوك تویوتا كرونا - لوازم یدكی استوك تویوتا مشهد - استوك تویوتا مشهد - لوازم استوك تویوتا مشهد - قطعات+استوك+تویوتا كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040  -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.