• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
تویوتا كمری گرند با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

تویوتا كمری گرند با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



تویوتا كمری گرند، پنجمین نسل از این محصول است كه در سال ۲۰۰۲ بر روی خط‌ تولید رفت و تا پایان تولیدش در سال ۲۰۰۶، نظر طیف وسیعی از طرف‌داران كمری را به خود جلب كرد. البته در ایران كه عمر خودروها به‌مراتب بالاتر از كشورهای توسعه‌یافته است، هنوز هم این نسل از كمری در بازار خودروهای كاركرده عرضه می‌شود و طرف‌داران خاص خود را دارد.

تویوتا كمری گرند با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. تویوتا كمری گرند هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات تویوتا كمری گرند و مشخصات فنی تویوتا كمری گرند 4 سیلندر - مشخصات تویوتا كمری گرند - قیمت تویوتا كمری گرند - مشخصات فنی تویوتا كمری گرند ۶ سیلندر - تویوتا كمری گرند ۲۰۰۶ - خرید تویوتا كمری گرند - مشخصات تویوتا كمری گرند - تویوتا كمری گرند ۲۰۰۵ توضیحات ارائه خواهد شد.

تویوتا كمری گرند با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  مشخصات فنی تویوتا كمری گرند 4 سیلندر - مشخصات تویوتا كمری گرند - قیمت تویوتا كمری گرند - مشخصات فنی تویوتا كمری گرند ۶ سیلندر - تویوتا كمری گرند ۲۰۰۶ - خرید تویوتا كمری گرند - مشخصات تویوتا كمری گرند - تویوتا كمری گرند ۲۰۰۵نیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


TLbTH0azIk

 

تویوتا كمری یكی از معروف‌ترین خودروهای خانوادگی در سطح جهان به حساب می‌آید كه شنیدن نامش، حس اطمینان، آرامش، دوام و كیفیت را در ذهن تداعی می‌كند. البته گرانی قیمت ارز و محدودیت واردات خودرو در كشور ما باعث شده كه این سدان اقتصادی، اینجا در زمره خودروهای نیمه‌لوكس قرار گیرد و در نتیجه مشكلاتی مثل كمبود آپشن‌ها و خصلت‌های اكونومی آن، بیشتر به چشم آیند؛ با این حال دوام بسیار خوب و هزینه نگهداری مناسب تویوتا، سطح محبوبیت كمری را به حدی بالا نگاه داشته كه نسخه‌های قدیمی با كاركردهای نسبتاً بالا از این محصول با قیمتی مشابه خودروهای صفركیلومتر چینی و ایرانی خرید و فروش می‌شوند و همچنان هم طرفداران زیادی دارند. از دیگر دلایل محبوبیت كمری در ایران و سایر كشورهای خاورمیانه می‌توان به هماهنگی با كیفیت بنزین، جاده‌ها و آب و هوای خاص منطقه اشاره نمود، چراكه در چنین شرایطی حتی برخی از خودروهای اروپایی هم قادر نیستند در سطح سامورایی‌ جان‌سخت تویوتا ظاهر شوند. نسل پنجم تویوتا كمری با كد اتاق XV30 یكی از همین خودروهای دوست‌داشتنی ژاپنی است كه در سال‌های 2005 و 2006 در چند تیپ مختلف به كشورمان وارد شد. فول‌ترین نسخه، مدل 6 سیلندر اتوماتیك بود كه "گرند" نام داشت اما اكثر مردم حتی مدل‌های پایه را نیز با همین اسم صدا میزنند.  نسل پنجم تویوتا كمری یكی از باكیفیت‌ترین خودروها در رده قیمتی خودش محسوب می‌شود و با اتاق جادار و سواری فوق‌العاده عالی، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای سرنشینانش به ارمغان خواهد آورد. از لحاظ كیفیت هم مشكلی وجود ندارد چراكه كمری بعد از گذشت سالها همچنان سرپا و سرزنده به نظر می‌رسد و با كمترین افت كیفی ممكن، به صاحبش خدمات‌رسانی می‌كند. البته با توجه به گرانی قطعات و خدمات باید حتی در هنگام خرید یك تویوتا دست‌دوم هم دقت زیادی داشته باشید تا به دردسر نیفتید، اما به شما اطمینان میدهم كه اگر از كمری نسل پنج بصورت صحیح نگهداری شده باشد، تا كیلومترهای بسیار بالا با مشكل اساسی مواجه نخواهید شد.  كیفیت سواری تویوتا كمری گرند اگر بهترین در قسمت كابین نباشد قطعاً یكی از بهترین‌هاست و به راحتی رقبای كره‌ای را پشت سر می‌گذارد. متریال مورد استفاده هم بعد از گذشت سالها همچنان كیفیت اولیه خود را حفظ نموده‌اند و سر و صدای اضافه‌ای از داشبورد و ستون‌های ماشین به گوش نمی‌رسد. از نظر فضاسازی نیز اوضاع بر وفق مراد است و روی تمامی صندلی‌ها از جای پا و سر كافی برخوردار هستیم. ضمناً صندوق عقب جادار و حس آسایش و امنیت داخل اتاق، كمری گرند را به یك خودرو خانوادگی كارآمد تبدیل نموده كه برای مسافرت‌ها ایده‌آل می‌باشد.

نسل پنجم تویوتا كمری با دو پیشرانه 4 سلیندر 2.4 لیتری و 6 سیلندر 3 لیتری قدم به سرزمین‌مان گذاشته كه اولی از لحاظ نسبت قدرت به وزن شرایط كاملاً متوسطی دارد اما نسخه فول 6 سیلندر (گرند)، شتاب و كشش بسیار خوبی در اختیارمان قرار می‌دهد. البته مدل‌های 2.4 لیتری هم با 157 اسب بخار قدرت، بخصوص در انواع مجهز به گیربكس 5 سرعته دستی، شما را با كمبود خاصی مواجه نخواهند كرد اما اگر اهل مسافرت هستید و قصد دارید در سفرهای جاده‌ای با اشاره پال گاز به سرعت‌های بالاتر دست یابید، قطعا مدل گرند 3 لیتری مناسب حالتان خواهد بود؛ هرچند باید در نظر داشت كه این نسخه در قیاس با برادران 4 سیلندرش، گرانتر و سنگین‌تر است و بخصوص در داخل شهر، اشتهای بیشتری در مصرف سوخت از خود نشان میدهد. پیشرانه 6 سیلندر 24 سوپاپ كمری گرند قادر است در بهترین حالت 192 اسب‌بخار قدرت و 283 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق یك جعبه‌دنده 4 سرعته اتوماتیك روانه چرخ‌های جلو كند. البته گیربكس ماشین با این تعداد كم دنده‌ها خیلی قدیمی به نظر می‌رسد و با فواصل زیاد ضرائب از یكدیگر، بخشی از قدرت پیشرانه را به هدر میدهد اما آنقدر گشتاور زیر كاپوت داریم كه این مشكل آنقدرها به چشم نمی‌آید و به راحتی به شتاب كمتر از 10 ثانیه (در شرایط ایده‌آل حدود 8 ثانیه) دست خواهیم یافت. ضمناً تعویض‌های به‌موقع و نرم جعبه‌دنده در بهبود كیفیت سواری و حفظ آرامش رانندگی كمك شایان توجهی نموده و این قضیه اجازه نمی‌دهد كه ساختار قدیمی گیربكس چندان آزارتان دهد.

تویوتا كمری گرند با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد تویوتا كمری گرند و مشخصات فنی تویوتا كمری گرند 4 سیلندر - مشخصات تویوتا كمری گرند - قیمت تویوتا كمری گرند - مشخصات فنی تویوتا كمری گرند ۶ سیلندر - تویوتا كمری گرند ۲۰۰۶ - خرید تویوتا كمری گرند - مشخصات تویوتا كمری گرند - تویوتا كمری گرند ۲۰۰۵ كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040  -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.