• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
داشبورد تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

داشبورد تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



باز و بست داشبورد تویوتا كمری در تعمیرگاه تویوتا بسیار حرفه ای است.این كار در نمایندگی تویوتا باید بدون خراب كردن داشبورد باشد. ایجاد صداهای اضافه و از كار افتادن آبشن ها و پنل های پشت داشبورد نیاز به تخصص و تجربه بالا دارد. این كار در نمایندگی تویوتا الهی بسیار حرفه ایی و اصولی انجام میشود.

داشبورد تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. داشبورد تویوتا كرونا هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات داشبورد تویوتا كرونا و داشبورد تویوتا كرولا - داشبورد تویوتا پرادو - داشبورد تویوتا یاریس - قیمت پوسته داشبورد تویوتا كمری - داشبورد تویوتا راوفور - تعویض پوسته داشبورد تویوتا كمری - داشبورد تویوتا هایلوكس - داشبورد اسپورتیج توضیحات ارائه خواهد شد.

داشبورد تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  داشبورد تویوتا كرولا - داشبورد تویوتا پرادو - داشبورد تویوتا یاریس - قیمت پوسته داشبورد تویوتا كمری - داشبورد تویوتا راوفور - تعویض پوسته داشبورد تویوتا كمری - داشبورد تویوتا هایلوكس - داشبورد اسپورتیجنیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


l6wdtb4DGy

مهم ترین دلیل از بین رفتن داشبورد تویوتا ، تابیدن خورشید به آن است. به دلیل نور آفتاب قبلاً همیشه داشبورد گرم تر بود. پس از تحقیقات دریافتند كه دلیل دیگری برای ترك خوردن داشبورد وجود دارد. اگر پرتو ماوراء بنفش در زمان زیادی به داشبورد  تویوتا بتابد، باعث از بین رفتن داشبورد و خشك شدن آن میشود. در نمایندیگی تویوتا الهی این مشكل را حل كنید.
كمپانی ها از یك تركیب برای اضافه كردن به یك پلیمر استفاده می كنند. این تركیب در نمایندگی تویوتا باعث می شود گرما با كمترین شدت از شیشه عبور كند. نرم كننده ها از موادآلی ریز ساخته شده اند.
داشبورد تویوتا پیچیده هستند، از سه پوشش تشكیل شده اند:
پوشش اول: با تركیب الیاف از جنس شیشه و ترموپلاست قوی به دست آورده شده است.
پوشش دوم: در این پوشش از قوم پلی یورتان استفاده شده است.
پوشش سوم: در گذشته از PVC استفاده می شد. با تحقیقات در یافتند دوام استفاده از هم جوشه PVC با ماده ی ABS بیشتر است.
ABS مخفف نام یك كوپلیمر بل ساخته شده از آكریلونیتریل، بوتادی ان، و استایرن است. PVC آلیاژ شده با ABS در عمل كار PVC همراه با نرم كننده را انجام می‏دهد، ولی در این مورد، ABS تبخیر نمی‏شود. بنابراین داشبورد ماندگاری بسیار بیشتری پیدا می‏كند.
راه كار تعمیر و نگهداری از PVC-ABS  چگونه است؟
كمپانی ها از وازلین برای روغن مورد نیاز نرم كننده استفاده می كنند. در گذشته به جای این كه روغن عوض بشود، از وازلین برای روی داشبورد تویوتا  كمری استفاده می كردند
وازلین كم هزینه است. هم چنین تا به حال تجربه منفی از استفاده از وازلین پیدا نشده است. بعضی از طراحان استفاده از ضد آفتاب را توصیه كرده اند. ضد آفتاب از ورود پرتو های غیر مفید مانند ماوراء بنفش جلوگیری می كند. به همین دلیل استفاده از ضد آفتاب گزینه قابل توجه تری نسبت به وازلین است
اما راه حل بهتر اختراع كردن مواد كاربردی تر است. به این دلیل كه ضدآفتاب جای روغن را نمی گیرد. ضمن اینكه استفاده از ضد آفتاب ضایعات بیشتری در پی دارد.
باز و بست داشبور در تعمیرگاه تویوتا بسیار حرفه ای است.این كار در نمایندگی تویوتا باید بدون خراب كردن داشبورد باشد.  ایجاد صداهای اضافه و از كار افتادن آبشن ها و پنل های پشت داشبورد نیاز به تخصص و تجربه بالا دارد. این كار در نمایندگی تویوتا الهی بسیار حرفه ایی و اصولی انجام میشود.
در دهه های اخیر، در تعمیرگاه تویوتا به داشبورد و طرح داشبورد توجه زیادی شده است. زیرا پر اهمیت ترین قسمت ماشین در كابین است.
انواع موادهایی كه در ساخت داشبورد استفاده می شود:
چرم
آلومینیوم
چوب
فایبرگلاس
از این مواد بر حسب استفاده و مدل ماشین برای طراحی داشبورد استفاده می شود. به همین دلیل است كه شكل داشبورد در نمایندگی تویوتا برای طراحی جدید نكته ی بسیار كلیدی است.
از فایبرگلاس به دلیل دوام بالا در اثر ضربه ها و گرم و سرد شدن استفاده ی بیشتری می شود. هم چنین كمپانی ها از فایبر گلاس برای اینكه در زمان كمتری رنگ میگیرد، استفاده می كنند.
همانطور كه میدانید، رنگ روی فایبرگلاس دوام زیادی ندارد. این رنگ با ضربه یا نور از بین می رود. در carfixer راه كارهایی وجود دارد كه متناسب با لطمه ای كه به داشبورد و روی فایبر گلاس است.
در تعمیرگاه تویوتا در صورتی كه قسمتی از داشبورد  تویوتا دچار سایش شده باشد، ابتدا همان رنگ را پیدا می كنند. سپس همراه با آب شروع به سمباده كشیدن می كنند. با كمك رنگ و آب، مایعی را درست میكنند و با كمك از این مایع داشبورد را باز سازی می كنند

داشبورد تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد داشبورد تویوتا كرونا و داشبورد تویوتا كرولا - داشبورد تویوتا پرادو - داشبورد تویوتا یاریس - قیمت پوسته داشبورد تویوتا كمری - داشبورد تویوتا راوفور - تعویض پوسته داشبورد تویوتا كمری - داشبورد تویوتا هایلوكس - داشبورد اسپورتیج كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040  -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.