• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
نمایندگی لكسوس در ایران با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

نمایندگی لكسوس در ایران با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



اگر شما جز افرادی هستید كه از ماشین برند لكسوس استفاده می كنید باید نمایندگی و یا تعمیرگاه های معتبر در این زمینه را در شهر خود بشناسید تا برای تعمیرات مختلف، تعویض قطعات به آن ها مراجعه كنید ما به شما نمایندگی تویوتا الهی كه درجهت تامین قطعات و تعمیر خودروی تویوتا و لكسوس شما فعالیت می كند را به شما معرفی خواهیم كرد تا بتوانید با مراجعه به آن ها از خدمات حرفه ای و تخصصی آن ها استفاده كنید

نمایندگی لكسوس در ایران با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. نمایندگی لكسوس در ایران هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات نمایندگی لكسوس در ایران و بهترین نمایندگی تویوتا در مشهد - نمایندگی تویوتا در مشهد - صاحب شركت تویوتا درمشهد - نمایندگی تویوتا جاده مخصوص - نمایندگی تویوتا مشهد - ایرتویا قطعات - تویوتا ماشین توضیحات ارائه خواهد شد.

نمایندگی لكسوس در ایران با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  بهترین نمایندگی تویوتا در مشهد - نمایندگی تویوتا در مشهد - صاحب شركت تویوتا درمشهد - نمایندگی تویوتا جاده مخصوص - نمایندگی تویوتا مشهد - ایرتویا قطعات - تویوتا ماشیننیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


oRWIrs1U7g

لكسس یا لكسوس - Lexus -شركت خودروسازی ژاپنی است، كه وظیفه طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوكس شركت تویوتا را بر عهده دارد.
شركت لكسس در سال ۱۹۸۹ توسط مدیرعامل وقت تویوتا؛ ایجی تویودا در ایالات متحده آمریكا راه‌اندازی شد.
امروزه لكسس به برندی بین‌المللی تبدیل شده، كه به‌عنوان بزرگترین تولیدكننده اتومبیل‌های سفارشی و خاص، در كشور ژاپن شناخته می‌شود. این شركت در حال حاضر تولیدات خود را در ۷۰ كشور جهان عرضه می‌كند و یكی از ۱۰ نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر پایه میزان ارزش بازار، به‌شمار می‌آید.
ریشه‌های تأسیس لكسس به پروژه‌ای مخفی بازمی‌گردد، كه توسط كمپانی تویوتا بمنظور طراحی و ساخت خودرویی سدان در سال ۱۹۸۳ با نام پروژه اف۱ آغاز و در سال ۱۹۸۹ با عرضه خودروی لكسس ال‌اس راه‌اندازی شد...
پرفروش‌ترین سدان‌های تویوتا
1.تویوتا كرولا
2.تویوتا كمری
3.تویوتا پریوس
4.تویوتا یاریس
پرفروش‌ترین شاسی بلندهای تویوتا
1.تویوتا لندكروز
2.تویوتا پرادو
3.تویوتا راوفور
4.تویوتا اف جی كروزر
با لكسوس‌ های شاسی‌بلند آشنا شوید
1.لكسوس LX
2.لكسوس NX
3.لكسوس RX
باور های نادرست رایج در مورد قطعات غیر اصلی
باور نادرست اول: قطعه اصلی از غیر اصلی گرانتر است.
ممكن است قیمت قطعات غیر اصلی قطعات لكسوس از اصلی ارزانتر باشند اما هر ارزانی بی دلیل نیست. این ارزانی صرفا به دلیل این است كه تولید كننده قطعه غیر اصلی مجبور شده برای پیدا كردن بازار برای قطعه خود، آن قطعه را با مواد اولیه بی كیفیت تری و شرایطی كه قطعا استانداردهای تویوتا را رعایت نكرده تولید كند و این یعنی قطعه غیر اصلی عمر كمتر و عملكرد ضعیف تری خواهد داشت و ممكن است مصرف كننده به جای یك بار خرید آن قطعه را دو بار یا چند بار دیگر خریداری كند
باور نادرست دوم: اگر روی جعبه نام تویوتا یا لكسوس باشد، این قطعه اصلی است.
متاسفانه هزاران قطعه روزانه با نام قطعه اصلی تویوتا به مصرف كننده عرضه می شود كه تشخیص اصل بودن و یا غیر اصل بودن آن صرفا بدلیل اینكه قطعه در كارتن تویوتا بسته بندی شده یا شماره فنی قطعه روی كارتن چاپ شده امكان پذیر نیست. تنها راهی كه خیال یك مصرف كننده را از خرید قطعه اصلی تویوتا راحت خواهد كرد این است كه قطعه خود را از نمایندگی های مجاز از جمله نمایندگی تویوتا الهی خریداری نمایند.
باور نادرست سوم: قطعه اصلی و غیر اصلی عملكرد یكسانی دارند.
دلیل خوشنامی و ماندگاری تویوتا استانداردهای سختگیرانه و توجه به جزئیات است كه همواره در خرید مواد اولیه و تولید بكار می برد است. رعایت این استانداردها باعث گردیده مشتریان وقتی از محصولات تویوتا استفاده می كنند فقط امنیت و آرامش در ذهن آنها تداعی شود. قطعات عرضه شده نیز توسط این شركت تمام این استانداردها را رعایت كرده اند، اما آیا شركت تولیدكننده غیر اصلی می تواند ادعای آن را داشته باشد كه قطعه آنها نیز این استانداردها را طی كرده است؟

نمایندگی لكسوس در ایران با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد نمایندگی لكسوس در ایران و بهترین نمایندگی تویوتا در مشهد - نمایندگی تویوتا در مشهد - صاحب شركت تویوتا درمشهد - نمایندگی تویوتا جاده مخصوص - نمایندگی تویوتا مشهد - ایرتویا قطعات - تویوتا ماشین كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040   -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.