• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
قیمت تویوتا كمری با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

قیمت تویوتا كمری با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



نمایندگی تویوتا الهی یكی از معتبرترین و موفق ترین مجموعه در حوزه فروش ، خدمات و تامین قطعات در ایران می باشد. این مجموعه بزرگ توسط مدیران و متخصصین كاملا حرفه ای اداره می شود كه با بیش از چندین سال سابقه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم یدكی از افتخارات تویوتا الهی می باشد.

قیمت تویوتا كمری با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. قیمت تویوتا كمری هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات قیمت تویوتا كمری و قیمت تویوتا كمری 2020 - قیمت تویوتا كمری 2015 در ایران - قیمت تویوتا كمری ۲۰۱۲ - قیمت تویوتا كمری 2011 - قیمت تویوتا كمری 2021 - قیمت تویوتا كمری ۲۰۰۷ - قیمت تویوتا كمری در ایران - قیمت تویوتا كمری 2019 توضیحات ارائه خواهد شد.

قیمت تویوتا كمری با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  قیمت تویوتا كمری 2020 - قیمت تویوتا كمری 2015 در ایران - قیمت تویوتا كمری ۲۰۱۲ - قیمت تویوتا كمری 2011 - قیمت تویوتا كمری 2021 - قیمت تویوتا كمری ۲۰۰۷ - قیمت تویوتا كمری در ایران - قیمت تویوتا كمری 2019نیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


GF7XtMzzuV

سدان‌های تویوتا همواره به عنوان قابل‌اعتمادترین خودروهای خانوادگی در سطح جهان مطرح بوده‌اند و حتی در كشور مشكل‌پسند و رقابتی همچون امریكا موفق شده‌اند سالهای سال دوام آورده و در لیست محبوب‌ترین‌ها قرار گیرند. البته آمار فروش مدل كرولا بدلیل قیمت ارزان‌تر و مصرف سوخت كمتر بیشتر بوده اما كمری نیز در سگمنت خود معمولاً داخل لیست پرفروش‌ترین‌ها جای داشته و همین باعث شده كه تولیدش در هشت نسل (تا زمان نگارش این متن) ادامه یابد. اما نسل ششم كمری یا همان مدل XV40 از یك جهت خودرو بسیار مهمی برای تویوتا محسوب میشد چراكه عرضه این محصول تقریباً همزمان با اوج‌گیری سدان‌های میان‌رده كره‌ای بود و اگر تویوتا در آن دوران نمیتوانست خودرو شایسته‌ای ارائه نماید شاید برای مدت طولانی قافیه را به نمایندگان خوش‌قیافه و فول‌آپشن هیوندای و كیا می‌باخت. اما در همین دوران حساس، نسل ششم كمری با ظاهری جذاب و مشخصات فنی در خور توجه متولد شد تا به بهترین شكل از نام و نشان تویوتا در مقابل دشمنان جدیدش دفاع كند و به یكی از محبوب‌ترین نسخه‌های كمری تبدیل گردد. این محصول در سه تیپ اصلی یعنی GL، GLX و SE توسط ایرتویا به كشورمان وارد شد و سایر مدل‌ها در تیراژ اندك و بدست واردكنندگان شخصی پاسپورت ایرانی خود را دریافت كردند. در میان آنها مدل‌هایی با آپشن‌های گوناگون و حتی پیشرانه 6 سیلندر هم دیده می‌شود اما در این صفحه ما به مدل‌های اصلی وارد شده با پیشرانه 2.4 لیتری خواهیم پرداخت. اكنون مدل‌های دست دوم ۲۰۰۷ الی ۲۰۱۱ این محصول در كشورمان قابل خریداری هستند و علیرغم بالا رفتن سن و سالشان، همچنان از بازار نسبتاً خوبی بهره می‌برند.
نسل ششم تویوتا كمری عمدتاً در سه تیپ لوآپشن یا همان GL، فول‌آپشن یا GLX و اسپرت یعنی همان SE به بازارمان عرضه شده كه در این بین نسخه پایه یعنی GL از نظر سطح امكانات در فقر مطلق به سر می‌برد و با حذف گزینه‌هایی نظیر سانروف، صندلی برقی، روكش‌های چرمی، كروز كنترل و حتی رینگ‌های آلومینیومی و سنسورهای پارك به هیچ عنوان نمی‌تواند آپشن‌دوستان را راضی نگاه دارد. در نسخه‌های فول اما اوضاع كاملاً متفاوت است و وجود تجهیزاتی مثل: كروزكنترل، روكش‌های چرمی، سنسورهای پارك، سانروف برقی، آینه الكتروكرومیك، پرده عقب برقی، صندلی راننده با تنظیمات برقی، كیسه هوا برای راننده و سرنشین كناری بهمراه ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، ترمزهای مجهز به ABS و EBD می‌تواند تا حدودی راضی كننده باشد، هرچند هنوز هم با وجه مشابه می‌شود به سراغ گزینه‌های بسیار كامل‌تر (از نظر امكانات) كره‌ای رفت.
البته مدل‌های دیگری هم توسط واردكنندگان مختلف به جمعیت كمری‌های موجود در كشور اضافه شدند كه از آپشن‌های كم و بیش متفاوتی برخوردارند.
ضمناً بررسی گزارشات موسسه تست تصادف IIHS امریكا نشان از ایمنی مناسب این نسل از كمری دارد و به غیر از عملكرد متوسط در بخش مهار سر و صندلی‌ها، در سایر قسمت‌ها امتیازات مناسب ارزیابی شده‌اند.
قیمت تویوتا كمری مدل 2018 پایه L از 23 هزار و 495 دلار آغاز می‌شود و قیمت مدل 6 سیلندر آن نیز 33 هزار و 400 دلار خواهد بود. همچنین شركت تویوتا، نسخه پایه هیبریدی كمری جدید را با قیمت 27 هزار و 800 دلار به فروش می‌رساند.

قیمت تویوتا كمری با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد قیمت تویوتا كمری و قیمت تویوتا كمری 2020 - قیمت تویوتا كمری 2015 در ایران - قیمت تویوتا كمری ۲۰۱۲ - قیمت تویوتا كمری 2011 - قیمت تویوتا كمری 2021 - قیمت تویوتا كمری ۲۰۰۷ - قیمت تویوتا كمری در ایران - قیمت تویوتا كمری 2019 كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040   -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.