• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
وایر تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

وایر تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



همانطور كه می دانید، شمع های موتور یكی از مهمترین قطعات لیفتراك هستند كه وظیفه ی ایجاد جرقه زنی را برعهده دارند.این قطعه از قطعات برقی لیفتراك است و با برق كار می كند.شمع ها نیروی خود را از طریق باتری و كویل ها دریافت می كنند و وایـرها یا سیم های شمع وظیفه ی انتقال نیرو را برعهده دارند.

وایر تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. وایر تویوتا كرونا هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات وایر تویوتا كرونا و مشخصات تویوتا كرونا عراقی - تویوتا كرونا قیمت - تویوتا كرونا 79 - تویوتا كرونا كلاسیك - مشخصات تویوتا كرونا ۱۹۹۲ - عكس تویوتا كرونا - تویوتا كرونا ۱۹۷۷ توضیحات ارائه خواهد شد.

وایر تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  مشخصات تویوتا كرونا عراقی - تویوتا كرونا قیمت - تویوتا كرونا 79 - تویوتا كرونا كلاسیك - مشخصات تویوتا كرونا ۱۹۹۲ - عكس تویوتا كرونا - تویوتا كرونا ۱۹۷۷نیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


xPwPbyQp3V

شركت تویوتا در گذشته خودرویی با نام كرونا در سال های گذشته ارائه كرده است. ماشین كرونا طرفداران زیادی را داشته است. تویوتا كرونا خودرویی است كه توسط خودروساز ژاپنی تویوتا طی ده نسل از سال ۱۹۵۷ تا ۲۰۰۱ تولید شده است. تویوتا پرمیو در ژاپن، تویوتا آونسیس در اروپا و تویوتا كمری در آسیا-اقیانوسیه / آمریكا جایگزین آن شد. كلمه “كرونا” در لاتین به معنی “تاج” است ، اشاره به وسیله نقلیه قبلی است كه تویوتا با نام تویوتا تاج (Toyota Crown) ارائه داده است. در بسیاری از كشورها، كرونا یكی از اولین مدل های صادراتی بین المللی تویوتا بود و مدت كوتاهی تویوتا كرولای كوچكتر به آن ملحق شد و انتخاب یك ماشین بزرگتر را با هزینه های عملیاتی مشابه كرولا در اختیار خریداران قرار داد. كرونا دومین سدان تویوتا در سلسله مراتب محصولات خود، درست زیر تاج بود، تا سال ۱۹۶۸ كه نام كرونا در یك پلتفرم بزرگتر و كاملاً جدیدتر به نام Toyota Corona Mark II استفاده شد، كه فضای داخلی بیشتری را در اختیار خریداران قرار می داد در حالی كه هنوز هم قابل اطمینان بوده و عملكرد مقرون به صرفه ای داشت.
كرونا در بازارهای صادراتی موفق شد و با چندین پلاك مختلف در سراسر جهان به بازار عرضه شد – از جمله آنهایی كه در بیشتر مناطق آسیا مارك تجاری خود را با عنوان كرونا و در بازارهای اروپا با نام كاریناس نشان داد.
وظیفه وایرها شمع تویوتا كرونا :
*وظیفه وایر‌ها در خودرو، رساندن برق از كویل (‌در خودرو‌های جدید‌تر‌)‌ یا رساندن برق از دلكو (‌در خودرو‌های قدیمی‌تر‌) به سر شمع‌هاست.
*در واقع وایر‌ها برق چند هزار ولتی – حدود 12000 ولت را به سر شمع‌ها می‌رسانند تا جرقه در زمان لازم زده شود.
* وایرشمع تویوتا كرونا هم باید هر چه سریع‌تر و راحت‌تر این برق را به سر شمع‌ها برساند و هم از هدر رفت آن در میانه راه و تلفات انرژی جلوگیری كند.
معایب استفاده از وایر شمع های غیر استاندارد
-كاسته شدن قدرت موتور
– سوخت ناقص موتور و افزایش مصرف سوخت خودرو
– بالا رفتن دمای موتور به دلیل فشار مضاعف بر موتور
– ریپ زدن موتور و لرزش موتور
– بالا رفتن آلایندگی گازهای خروجی اگزوز
– برق دزدی در هنگام نشت بنزین و انفجار خودرو
– ذوب شدن سر شمع و پلاتین و الكترود میانی
شما می توانید برای خرید لوازم یدكی مورد نیاز خودروی خود و همچنین وایر شمع تویوتا كرونا از نمایندگی تویوتا الهی با شماره ی درج شده این مجموعه تماس بگیرید.

وایر تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد وایر تویوتا كرونا و مشخصات تویوتا كرونا عراقی - تویوتا كرونا قیمت - تویوتا كرونا 79 - تویوتا كرونا كلاسیك - مشخصات تویوتا كرونا ۱۹۹۲ - عكس تویوتا كرونا - تویوتا كرونا ۱۹۷۷ كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040  -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.