• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
لوازم تویوتا كمری با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

لوازم تویوتا كمری با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



ویوتا كمری محبوب‌ترین و معروف‌ترین سدان میان سایز، تولید شده توسط كمپانی ژاپنی تویوتا است كه از سال ۱۹۸۲ تاكنون در بازار حضور داشته و ۸ نسل از آن روانه ماركت‌های بین‌المللی شده است. در بازار كشور ما نیز نسل‌های مختلف تویوتا كمری یكی از پرطرفدارترین سدان‌های سایز متوسط بوده و همواره در كانون توجهات مشتریان قرار داشته‌ است.

لوازم تویوتا كمری با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. لوازم تویوتا كمری هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات لوازم تویوتا كمری و دریچه كولر تویوتا كمری - لوازم استوك تویوتا كمری 2007 - لوازم یدكی تویوتا كمری 2008 - لوازم تویوتا كمری اصفهان - فروشگاه اینترنتی لوازم یدكی تویوتا - فروش قطعات اصلی تویوتا و لكسوس - لوازم یدكی تویوتا كمری گرند - خرید اینترنتی لوازم یدكی تویوتا كمری توضیحات ارائه خواهد شد.

لوازم تویوتا كمری با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  دریچه كولر تویوتا كمری - لوازم استوك تویوتا كمری 2007 - لوازم یدكی تویوتا كمری 2008 - لوازم تویوتا كمری اصفهان - فروشگاه اینترنتی لوازم یدكی تویوتا - فروش قطعات اصلی تویوتا و لكسوس - لوازم یدكی تویوتا كمری گرند - خرید اینترنتی لوازم یدكی تویوتا كمرینیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


vXqLysPw2Q

شركت خودروسازی تویوتا ، كمپانی ژاپنی می باشد كه خودروهای لوكس و زیبا تولید می كند . یكی از خودروهای تولیدی آن تویوتا كمری می باشد یك سواری نرم و آرام با دوام بالای قطعات و استهلاك پایین از مزیت های این خودرو می باشد
تویوتا كمری 2006 از جمله خودروهای با كیفیت صنعت خودرو سازی هست كه در دوره ای از زمان جزو بهترین های خودش بوده است ، خودرو سازان در راستای آسایش بیشتر محصولات خود، دست به هر كاری میزنند كه رضایت مشتری را جلب كنن،این موضوع بیشتر اوقات نتیجه لذت بخشی دارد یكی از مواردی كه اهمیت فروانی در این موضوع دارد قطعات تویوتا كمری 2006 است. از این رو تولید كنندگان لوازم یدكی تویوتا كمری 2006 دست به تحول عظیمی در این امر گماشتن و با تغییرات بسیار زیاد در متریال و كیفیت این لوازم تویوتا كمری 2006 و گذاشتن آبشن های فراوان در خودرو و فناوری های روز دنیا در تولید محصولات با كیفیت جزو برنامه های اصلی خودرو سازها بود است به خاطر همین رقابت برای تولید محصول با كیفیت بسیار زیاد شده و همیشه باید تولید كنندگان از نظر علمی بروز باشن تا از رقبای خود عقب نیوفتن,  قطعات اسپرت این ماشین به وفور در بازار است.در مقایسه با بقیه برند ها این برند خط تولیدی بسیار دقیق دارد. طراحان این برند با توجه به نیاز امروز جامعه برای خودرو و نسبت به آپشن هایی كه خود كاربران احساس كردند كه یك خودرو نیاز دارد طراحی میكنند.اكثر خودرو ها نسبت به طراحی قبلی خود سعی میكنند خودروی به روزتری داشته باشنتد اما این برند همه ی جوانب را می سنجند و در طراحی های خود لحاظ میكنند.تمامی مراحل از طراحی گرفته تا اجرا زیر نظر بهترین متخصص های در زمینه خودش مورد نظارت قرار میگیرد.
تویوتا كمری یك خودروی شناخته شده و محبوب در بازار ایران می باشد . كه  در ادامه به مشخصات فنی تویوتا كمری می پردازیم.
بی صدا بودن كابین داخل كمری، هلدینگ خوب ، كم صدا و كم مصرف بودن ، لوكس بودن و پر قدرت بودن این خودرو ویژگی های خود را دارد.
این خودرو یك سدان خانوادگی و نیمه لوكس می باشد.
دارای ۵ دنده دستی و ۵ دنده اتومات می باشد.
شتاب این خودرو ۹.۶ ثانیه می باشد.
مصرف سوخت تركبی ۸.۶ لیتر در هر ۱۰۰ كیلومتر می باشد.
باك این خودرو ظرفیت ۷۰ لیتر بنزین را دارد.
مجهز به كروز كنترل می باشد.
مجهز به ترمزهای ABS – EBD – BA می باشد.
مجهز به دوربین كنترل و دید عقب می باشد.
حجم موتور این خودرو 2362 سی سی می باشد ، نوع موتور آن بنزین سوز انژكتوری است و دارای 4 سیلندر 16 سوپاپه می باشد . حداكثر توان خروجی آن 157 اسب بخار در 5700 دور بر دقیقه است و حداكثر گشتاور آن 218 نیوتن متر در 4000 دور بر دقیقه می باشد.این خودرو دارای 5 دنده اتوماتیك است ، شتاب 0 تا 100 آن 6/9 ثانیه طول می كشد ، حداكثر سرعت آن 205 كیلومتر بر ساعت می باشد ، مصرف سوخت تركیبی تویوتا كمری 2/8 لیتر در هر 100 كیلومتر است و استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 4 می باشد.
خودروهای تولیدی این شركت خودروسازی قطعات و لوازم یدكی دارند كه تولید كارخانه تویوتا می باشند و باید از مراكز مجاز عرضه قطعات خودرو خریداری شوند.
مجموعه بزرگ تویوتا الهی یكی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می باشد كه لوازم یدكی تویوتا كمری  را با قیمت مناسب و كیفیت بالا به فروش می رساند.
شما می توانید برای خرید از طریق سایت و یا با تماس به شماره تلفن این مجموعه  قطعات و لوازم یدكی خودرویتان را خریداری كرده و  در كمترین زمان ممكن در آدرستان تحویل بگیرید

لوازم تویوتا كمری با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد لوازم تویوتا كمری و دریچه كولر تویوتا كمری - لوازم استوك تویوتا كمری 2007 - لوازم یدكی تویوتا كمری 2008 - لوازم تویوتا كمری اصفهان - فروشگاه اینترنتی لوازم یدكی تویوتا - فروش قطعات اصلی تویوتا و لكسوس - لوازم یدكی تویوتا كمری گرند - خرید اینترنتی لوازم یدكی تویوتا كمری كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040  -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.