• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
قیمت چراغ جلو تویوتا اریون با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

قیمت چراغ جلو تویوتا اریون با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



مطمئنا همه شما به ضرورت سالم بودن چراغ جلو تویوتا اریون پی برده اید و می دانید كه خراب بودن چراغ Toyota Aurion منجر به از بین رفتن محدوده دید راننده در شب خواهد شد و احتمال تصادفات بسیار زیاد می شود.چراغ جلو خودرو از مهم ترین لوازم یدكی خودرو می باشد كه زاویه دید راننده را در شب تامین می كند.

قیمت چراغ جلو تویوتا اریون با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. قیمت چراغ جلو تویوتا اریون هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات قیمت چراغ جلو تویوتا اریون و قیمت جلو پنجره تویوتا اریون - قیمت چراغ عقب تویوتا یاریس - قیمت جعبه فرمان تویوتا كمری 2007 - قیمت سپر جلو تویوتا یاریس - قیمت چراغ عقب تویوتا كرولا 2015 - قیمت چراغ عقب تویوتا هایلوكس - قیمت چراغ عقب تویوتا كمری 2007 - لوازم استوك تویوتا اریون توضیحات ارائه خواهد شد.

قیمت چراغ جلو تویوتا اریون با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  قیمت جلو پنجره تویوتا اریون - قیمت چراغ عقب تویوتا یاریس - قیمت جعبه فرمان تویوتا كمری 2007 - قیمت سپر جلو تویوتا یاریس - قیمت چراغ عقب تویوتا كرولا 2015 - قیمت چراغ عقب تویوتا هایلوكس - قیمت چراغ عقب تویوتا كمری 2007 - لوازم استوك تویوتا اریوننیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


8A7Bu43jjh

چراغ جلو آریون طراحی شده از بروز ترین فناوری به صورت اصلی مورد تایید كشور كره جنوبی.
چراغ خودرو
یكی از قطعات بدنه خودرو است كه همه خودروها با طراحی و شكل متفاوت نصب شده است.
عملكرد این قطعه:
این چراغ های جلو برای روشنایی در شب طراحی شده اند تا راننده در تاریكی شب و شرایط خاص بتواند جاده ها و كناره ها را مشاهده كند و دید بهتری داشته باشد و از تصادفات جلوی بشود.
تعداد این چراغ ها و محل قرارگیری آنها :
باید بدانید كه تعداد چراغ های بزرگ جلو 2  یا 4 عدد است و در دو طرف جلوی خودرو ( راست و چپ ) نصب می شوند. البته این چراغ ها دارای 3 حالت تور می باشند كه با نام‌های چراغ كوچك، نور پایین و نور بالا .
مزیت استفاده از این چراغ ها با نوع نور :
-نور پایین برای رانندگی در شب در شهرها استفاده می‌شود. البته در برخی موارد در خودروهایی كه چراغ مه شكن جلو ندارند می توان در هوای مه آلود از چراغ نور پایین استفاده كرد .چرا كه نور بالا باعث انعكاس نور در چشم های رانندگان دیگر و اذیت شدن آنها  می‌شود.
-نور بالا برای روشن كردن روبرو است آن هم با فاصله دور است كه در جاده‌ها بیشترین كاربرد را دارد.
نكته مهم : استفاده از چراغ جلو تویوتا  با نور بالا در شهر ممنوع است چرا كه سبب آزار چشم راننده مقابل می‌شود.
البته در جاده‌های دوطرفه از نوربالا استفاده می‌كنند و در برخی موارد زمانی كه در حال انجام  سبقت از راننده مقابل می باشید باید از نور پایین استفادهكرده تا چشم راننده روبرو آزار نبیند.
ساختار این چراغ جلو :
آنها از دوقسمت تشكیل شده اند :كاسه - بلوری یاعدسی
قیمت چراغ
قیمت از ملاك های مهم در خرید قطعه می باشد . اما قبل از قیمت انچه اهمیت دارد جنس و كیفیت می باشد . بدون شك چراغ های با كیفیت بالا و اصل كارایی و نور دهی بیشتری نسلت به  مدلها و برندهای فیك دارند.
رنگ و نور چراغ ها مدل اسپرتیا معمولی بودن چراغ ها و همچنین دودی بودن و یا …. در قیمت و كیفیت چراغ ها بی تاثیر نیست. .
این چراغ ها طراحی  خاصی دارند و مطابق با طراحی و استایل  خودرو می باشند.  و نزدیك و مشابه به استاندارد كارخانه ساخته شده اند ، چراغ های خریداری شده جایگزین چراغ های اصلی خودروی  شما می شوند!
برای استعلام قیمت چراغ جلو تویوتا آریون و لوازم یدكی تویوتا با مجموعه تویوتا الهی تماس بگیرید.

قیمت چراغ جلو تویوتا اریون با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد قیمت چراغ جلو تویوتا اریون و قیمت جلو پنجره تویوتا اریون - قیمت چراغ عقب تویوتا یاریس - قیمت جعبه فرمان تویوتا كمری 2007 - قیمت سپر جلو تویوتا یاریس - قیمت چراغ عقب تویوتا كرولا 2015 - قیمت چراغ عقب تویوتا هایلوكس - قیمت چراغ عقب تویوتا كمری 2007 - لوازم استوك تویوتا اریون كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040   -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.