• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
قیمت تویوتا وانت با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

قیمت تویوتا وانت با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



وقتی حرف از خودروهای كلاس پیكاپ یا همان وانت‌ها می‌شود، اغلب به یاد محصولاتی می‌افتیم كه مخصوص حمل بار هستند. اما حقیقت آن است كه در دنیای پیكاپ‌ها مدل‌های تاریخ‌سازی هم وجود دارند كه شخصیتی بیش از باربری پیدا كرده‌اند. خوش‌شانس هستیم كه در بازار ایران یكی از معتبرترین پیكاپ‌های جهانی حضور دارد؛ تویوتا هایلوكس وانت پرقدرت و باكیفیت ژاپنی است كه اكنون توانسته لقب گران‌ترین پیكاپ موجود رد بازار ایران را یدك بكشد.

قیمت تویوتا وانت با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. قیمت تویوتا وانت هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات قیمت تویوتا وانت و قیمت تویوتا وانت قدیمی - قیمت تویوتا وانت 4.5 f - قیمت تویوتا لندكروز وانت - تویوتا وانت جدید - تویوتا 3f وانت مشهد - قیمت تویوتا دوكابین قدیمی - وانت تویوتا مدل 1985 توضیحات ارائه خواهد شد.

قیمت تویوتا وانت با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  قیمت تویوتا وانت قدیمی - قیمت تویوتا وانت 4.5 f - قیمت تویوتا لندكروز وانت - تویوتا وانت جدید - تویوتا 3f وانت مشهد - قیمت تویوتا دوكابین قدیمی - وانت تویوتا مدل 1985نیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


tPKpAwMkkN

در بازار امریكا پیكاپ ها ارزش زیادی در آن زمان داشتند.البته خریداران فقط وانت بودن برایشان اهمیت نداشت  كه فقط برای كارهایی همچون كشاورزی ،حمل و نقل بار و … استفاده شود؛ بلكه خودروهای لوكس و زیبا در كنار كارایی برای استفاده كنندگان این خودروها روز به روز افزایش یافت تا آنجا كه از تویوتا وانت به عنوان خودروهای لوكس زمان خودشان یاد شده است.
برای این منظور و تقاضای بالای مشتریان در ایالات متحده امریكا نسل دوم تویوتا های هایلوكس طولانی تر شده و با موتور 4 پیشرانه ی 2 لیتری و توان 109 اسب بخار با قدر بالا و یك گیربكس دستی 4 دنده ای عرضه و ارائه گردید البته شایان ذكر است كه پس از مدتی كوتاه این خودرو در بازار ژاپن با یك گیربكس اتوماتیك سه سرعته ساخته شد كه در ایالات متحده نیز بسیار مورد جلب توجه قرار گرفت
این خودرو با افزایش 7.4 فوت به كابین خود انتخاب محبوبی برای شهروندان امریكا تبدیل شد و در آن زمان تبلیغات هایلوكس جای خود را به تویوتاهای وانت داد.
این خودرو با وجود افزایش حجم كابین ولی از نظر ظاهری و بدنه اختلاف خاصی با نسل اول نداشت به همین علت از سال های بعد طراحان ژاپنی به فكر تغییر در ظاهر این خودرو افتاده اند.
هایلوكس نه فقط یكی از قدیمی‌ترین پیكاپ‌های تولیدشده در دنیاست، بلكه یكی از قدیمی‌ترین محصولات تاریخ تویوتا هم به حساب می‌آید. خودرویی كه نسل اول آن چیزی حدود 53 سال پیش رونمایی شد. اولین هایلوكس كه N10 نام داشت مجهز به یك پیشرانه 1.5 لیتری 76 اسب‌بخاری بود. اولین تجربه ایرانی‌ها با هایلوكس مربوط به نسل پنجم آن در سال 1988 بوده است. اگرچه این نسخه چندان از سوی خانواده‌ها مورد توجه قرار نمی‌گرفت.
بازگشت قدرتمند هایلوكس به بازار ایران در سال 2004 و هم‌زمان با عرضه نسل هفتم آن بود. موفقیت این خودرو به قدری بود كه بسیاری از جوانان و به ویژه اهالی آفرود را نیز به سوی جلب كرد. آنچه امروز به سراغش رفته‌ایم، نسل هشتم این تویوتا است كه از نظر قیمت خودرو اكنون به ركورد گران‌ترین پیكاپ بازار ایران تبدیل شده است.
قیمت وانت تویوتا هایلوكس مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و كاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌كه به‌دنبال قیمت هایلوكس دو كابین كاركرده و دست ‌دوم باشید، با یك معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراكه فاكتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان كاركرد و ... در قیمت ماشین هایلوكس دو كابین تاثیرگذارند. افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو هایلوكس دو كابین را به‌درستی تعیین كنند، درنتیجه ممكن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. مجموعه بزرگ تویوتا الهی تلاش كرده تا با ارائه قیمت روز هایلوكس دو كابین، به شفافیت بازار كمك كند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت هایلوكس دو كابین به سایت تویوتا الهی مراجعه كنید.

قیمت تویوتا وانت با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد قیمت تویوتا وانت و قیمت تویوتا وانت قدیمی - قیمت تویوتا وانت 4.5 f - قیمت تویوتا لندكروز وانت - تویوتا وانت جدید - تویوتا 3f وانت مشهد - قیمت تویوتا دوكابین قدیمی - وانت تویوتا مدل 1985 كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040   -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.