• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
تعمیرگاه تویوتا كریسیدا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

تعمیرگاه تویوتا كریسیدا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



تهران دیاگ یكی از برترین و بهترین تعمیرگاه های تخصصی موجود در كشور می باشد كه با دانش و تجربه ای كه دارد به تعمیرات این خودرو ها می پردازند. تویوتا به جهت این كه از دسته خودروهای وارداتی محسوب می شود به همین جهت نیاز به تعمیرات تخصصی تری نسبت ماشین های دیگر دارد.

تعمیرگاه تویوتا كریسیدا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. تعمیرگاه تویوتا كریسیدا هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات تعمیرگاه تویوتا كریسیدا و تعمیرگاه تویوتا قدیمی - تعمیرگاه لكسوس - هزینه تعمیر موتور تویوتا كمری - تعمیرگاه تویوتا الهی - تنظیم موتور تویوتا كمر - -تعمیر موتور تویوتا توضیحات ارائه خواهد شد.

تعمیرگاه تویوتا كریسیدا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  تعمیرگاه تویوتا قدیمی - تعمیرگاه لكسوس - هزینه تعمیر موتور تویوتا كمری - تعمیرگاه تویوتا الهی - تنظیم موتور تویوتا كمر - -تعمیر موتور تویوتانیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


vmCkk1nqok

شركت تویوتا به عنوان قوی ترین شركت اتومبیل سازی جهان نام برده می شود. كه علت این بزرگی در استفاده از  روش های تازه تدبیر و كیاست می باشد. فقط در سال ۲۰۱۳ شمار كارمند ها و كاركنان آن ۳۳۳ هزار نفر نام برده شد.
در همین راستا نیز به خاطر معروف و عرضه شدن این مارك ماشین سازی با اعتبار در درون ایران لوازم یدكی آن نیز تا اندازه چشم گیری گران تر می شوند. همین طور حضور لوازم یدكی نا مرغوب در شهر و دشواری های تعمیرات تویوتا از مسئله هایی است كه خریداران این خودرو با آن مواجه می باشند. حضور تعمیرگاه تویوتا را در كشور ملزم ساخته است.
تویوتا كریسیدا
همانند سایر خودروهای دهه نودی، تویوتا كریسیدا از طراحی ساده و با اصالتی بهره می برد كه آن را به محصولی شیك و سنگین تبدیل كرده و پس از گذشت سالها، هم چنان برای بیننده جذابیت دارد. تویوتا كریسیدا های وارد شده به كشورمان، شامل تیپ های XL و GL می شدند كه تیپ GL امكانات بیشتری را در خود جای داده است. هر چهار شیشه خودرو برقی است و كریسیدا یك یخچال در داشبورد یا پشت صندلی عقب قرار دارد. نمونه های فول نیز مجهز به سانروف و آینه های برقی مجهزند. تویوتا كریسیدا یك خودروی ژاپنی با كیفیت است و به واسطه مواد مرغوبی كه در ساخت كابین این خودرو از آن استفاده شده، كابین كریسیدا به راحتی به صدا نمی افتد. كولر پر قدرت كریسیدا كه در مدت زمانی كوتاه می تواند اتاق خودرو را خنك كند، از عوامل موفقیت این خودرو در منطقه گرم خاورمیانه بوده است.
تویوتا كریسیدا در ایران با دو نوع پیشرانه عرضه شده كه نخستین و معمول ترین آنها، موتور چهار سیلندر 2400 سی سی است كه 108 اسب بخار قدرت تولید می كند. نسخه های قوی تر و كمیاب تر، مجهز به یك پیشرانه شش سیلندر 190 اسب بخاری هستند. تویوتا كریسیدا یك خودروی موتور جلو و دیفرانسیل عقب است. فرمان تلسكوپی و گیربكس چهار سرعته اتوماتیك از امكانات فنی استاندارد كریسیدا هستند و مشتری می توانست در زمان سفارش خودرو، تجهیزاتی همچون ترمز ضد قفل، كروز كنترل، صندلی برقی راننده و سی دی پلیر را سفارش دهد.
برای تعمیر خودروهای تویوتا به چه مراكزی مراجعه كنیم؟
نمایندگی تویوتا الهی به صورت تخصصی در زمینه تعمیر انواع مدل های تویوتا فعالیت دارند و تعمیرات آنها را به صورت تخصصی انجام می دهند. این مركز به صورت تخصصی تعمیر انواع تویوتا كریسیدا را انجام می دهند.
این مجموعه برای تعمیر تویوتا كریسیدا از بهترین سیستم های عیب یابی استفاده می كنند. سیستم های عیب یابی تویوتا می تواند در تعمیر اصولی این خودروها به تعمیركاران كمك نمایند.
تعمیر تویوتا كریسیدا در مركز تخصصی  تویوتا الهی به صورت حرفه ای انجام می گیرد. این مجموعه معمولا به بهترین تجهیزات تعمیراتی مثل دستگاه دیاگ تویوتا مجهز هستند و می توانند مشكلات و معایب خودروی شما را تشخیص داده، و راه مناسب را برای تعمیر اصولی این خودروها طی نمایند.
همچنین نمایندگی تویوتا الهی به بهترین تعمیركاران روز مجهز هستند، تعمیركاران این مجموعه همواره از اطلاعات فنی خودروهای تویوتا مطلع بوده و تعمیرات خود را بر مبنای این اطلاعات مهم انجام می دهند.

تعمیرگاه تویوتا كریسیدا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد تعمیرگاه تویوتا كریسیدا و تعمیرگاه تویوتا قدیمی - تعمیرگاه لكسوس - هزینه تعمیر موتور تویوتا كمری - تعمیرگاه تویوتا الهی - تنظیم موتور تویوتا كمر - -تعمیر موتور تویوتا كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040   -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.