• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
محصولات تویوتا و موضوعات دیگر را در این مطلب مرور می كنیم|تویوتا الهی

محصولات تویوتا و موضوعات دیگر را در این مطلب مرور می كنیم|تویوتا الهی



تویوتا یكی از معتبرترین برندهای خودرویی جهان در سال 1937 تاسیس شد و توانست به سرعت خود را رشد دهد و در هر رنج قیمت خودرو می توانید یكی از محصولات این شركت را بیابید. تویوتا در سال 2016 توانست خود را به عنوان سیزدهمین شركت بزرگ جهان معرفی كند و در حقیقت با تولید بیش از 10 میلیون خودرو در سال، بزرگ ترین خودروساز جهان است.

محصولات تویوتا و قیمت محصولات تویوتا - سایت شركت تویوتا ژاپن - جدول فروش اقساطی محصولات تویوتا - محصولات تویوتا شاسی بلند - محصولات تویوتا در ایران - بهترین ماشین های تویوتا - انواع تویوتا شاسی بلند را در این مطلب مرور می كنیم|تویوتا الهی: در این مقاله در مورد موضوعات محصولات تویوتا و قیمت محصولات تویوتا - سایت شركت تویوتا ژاپن - جدول فروش اقساطی محصولات تویوتا - محصولات تویوتا شاسی بلند - محصولات تویوتا در ایران - بهترین ماشین های تویوتا - انواع تویوتا شاسی بلند كه در گوگل توسط مشتریان جستجو می شود توضیحاتی ارائه میگردد.

محصولات تویوتا - قبل پرداختن به محصولات تویوتا با افتخار اعلام می نماییم كه كلیه خدمات و سرویس ها با بالاترین سطح كیفی و كمی و با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات در تویوتا الهی ارائه میگردد  با ما همراه باشید تا بیشتر در موردمحصولات تویوتا و قیمت محصولات تویوتا - سایت شركت تویوتا ژاپن - جدول فروش اقساطی محصولات تویوتا - محصولات تویوتا شاسی بلند - محصولات تویوتا در ایران - بهترین ماشین های تویوتا - انواع تویوتا شاسی بلند بدانید.


U5RmgSxTcC

تویوتا یكی از بزرگ‌ترین برندهای خودروسازی جهان است كه محصولاتش به عنوان خودروهایی با كیفیت، زیبا و محكم شناخته شده اند. در ایران نیز محصولات تویوتا از محبوبیت چشمگیری برخوردار هستند و معمولا اولویت اول افرادی است كه به دنبال یك خودرو قوی، لوكس و با كیفیت می گردند. همواره از محصولات تویوتا به عنوان نمادی از كیفیت و قیمت مناسب یاد می شود. محصولات تویوتا تنوع خوبی در انواع مختلف سواری تویوتا ، وانت و شاسی دارند. البته باید بگوییم محصولات تویوتا در ایران نمونه ای از محصولات لوكس و گران قیمت محسوب می شوند و هر كسی توانایی خرید آنها را ندارد.ما در نمایندگی تویوتا الهی قصد داریم تا شما را با 5  محصول پرفروش و موفق تویوتا در 10 سال اخیر در بازار خودرویی ایران آشنا كنیم. ما را تا پایان همراهی كنید.
5 محصول پرطرفدار تویوتا در بازار خودروی ایران
تویوتا لندكروز از شاسی‌ بلندهای لوكس و جذاب تویوتا می باشد كه به دلیل ویژگی های بارزی همچون موتور قدرتمند، ایمنی و كیفیت مناسب به یكی از برترین خودروهای تولید شده از شركت بزرگ تویوتا تبدیل شده است. تویوتا لندكروز ۲۰۱۹ به تازگی بر روی سایت رسمی تویوتا قرار گرفت. تویوتا لندكروز 2019 از امكانات ایمنی و آپشن های منحصرفردی مانند كروز كنترل هوشمند، پیشگیری از برخورد، كنترل ثبات خودرو، سیستم ضد قفل ترمز، نوربالای خودكار، تشخیص عابر پیاده، توزیع الكترونیكی نیروی ترمز، تكنولوژی توقف هوشمند، تشخیص نقطه كور و هشدار دنده عقب برخوردار است.
تویوتا كمری از دیگر محصولات شركت بزرگ خودروسازی تویوتا است كه در بازار ایران بسیار محبوب و پرطرفدار است و از فروش خوبی برخوردارمی باشد.چندین سال پیش تعداد زیادی از این خودرو در خیابان‌های كشورمان تردد می‌كردند كه متاسفانه با افزایش قیمت شدید تمام مدل‌های تویوتا و كاهش تقاضا از سال 2016 به بعد دیگر مدلی از تویوتا كمری وارد ایران نشده است.
تویوتا كمری با تیپ های مختلفی شامل GL،GLX  وSE  به صورت شركتی وارد بازار ایران شد. این تیپ‎ها از نظر امكانات شرایط متفاوتی داشتند. GLX   را می توان از فول آپشن‎ترین مدل تویوتا كمری نام برد. این خودرو اگرچه در بازار ایران، نسبت به تویوتا كرولا از محبوبیت بیشتری برخوردار است ولی در جهان در میان سدان های تویوتا در رده دوم قرار دارد و همواره از آن به‌عنوان یك سدان سایز متوسط و اقتصادی یاد می‌شود.
تویوتا پرادو از دیگر محصولات تویوتا است كه در ایران به خصوص در بین جوانان بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد. این خودرو لوكس دارای مدل های مختلفی مانند GX، VX، TX و TX-  L می باشد كه به بازار ایران نیز عرضه شده است.اگرچه ناگهان عرضه‌ی این خودرو به دلیل اعمال قوانین محدودكنندهدر ایران با كاهش چشمگیری روبه‌رو شد و مدل‌های جدید آن خیلی وارد بازار ایران نشد. در حال حاضر طرفداران این خودرو می توانند مدل‌های كم كاركرد این خودرو را در دو نمونه چهار درب و دو درب خریداری كنند.
این ماشین لوكس به دلیل طراحی زیبا ، موتور و بدنه قدرتمند و همچنین امكانات كامل كابین، انتخاب مناسبی برای سفرهای شهری و به خصوص سفرهای طولانی است.
هایلوكس یكی دیگر از محصولات پر فروش تویوتا در بازار خودرو ایران،می باشد. ماشین تویوتا هایلوكس در واقع یك وانت یا همان پیكاب است كه به دو صورت تك كابین و دو كابین به بازار عرضه می شود. این خودرو از یك پیشرانه چهار سیلندر و 2.7 لیتری بهره می‌برد كه قادر به‌تولید قدرتی برابر با 165 اسب بخار و گشتاوری برابر با 245 نیوتن متر است.
آخرین مدل هایلوكس موجود در بازار ایران مربوط به سال  2016می باشد. این وانت پرقدرت یكی از جذاب‌ترین، قوی‌ترین و زیباترین وانت‌های موجود در ایران است كه البته قیمت كمی هم ندارد. اگر بتوانید یك هایلوكس 2016 تمیز و كم‌كاركرد پیدا كنید، برای خرید آن باید چیزی در حدود 650 تا 750 میلیون تومان دست به جیب شوید.
تویوتا كرولا از جمله خودروهای خاطره‌انگیز محصولات تویوتا در بازار ایران است.شركت بزرگ تویوتا با سیاست هایی كه برای طراحی خودرو به كار گرفته است ، توانست تویوتا كرولا را با قیمتی متوسط حفظ كند و عنوان اقتصادی ترین سدان را به آن بدهد. تویوتا كرولا در آخرین نسل خود ، طراحی منحصر به فرد و به روز را برای سدان های تویوتا ارائه می دهد. تویوتا كرولا نه تنها در ایران بلكه سالهاست كه جزو پرفروش ترین خودروها در جهان بوده است. تویوتا كرولا به دلیل سادگی در طراحی و سهولت استفاده، تمام نیازهای یك خانواده از یك ماشین خانوادگی با كیفیت را برآورده كرده است.

محصولات تویوتا-  ما تلاش كردیم در مورد محصولات تویوتا و قیمت محصولات تویوتا - سایت شركت تویوتا ژاپن - جدول فروش اقساطی محصولات تویوتا - محصولات تویوتا شاسی بلند - محصولات تویوتا در ایران - بهترین ماشین های تویوتا - انواع تویوتا شاسی بلند كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040   -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.